Tijdens een feestdagperiode, zullen bestellingen tijdig geplaatst moeten worden. We vragen jou om minstens 2 werkdagen van tevoren te bestellen en je bestelling voor 11 uur 's ochtends door te geven (bv. ten laatste maandagochtend voor levering woensdag). Hetzelfde geldt voor de 2 dagen volgend op de feestdag.
Wij adviseren tevens om zoveel mogelijk drank, droge voeding en diepvriesgoederen (voeding met langere houdbaarheid) te laten leveren in de week voorafgaande aan de feestdag.
Omdat we op donderdag 29 mei en maandag 9 juni 2025 sluiten, passen we het bestel- en leverschema aan van verschillende leverdagen. De aangepaste leverdagen voor Hemelvaart en Pinksteren zijn op vrijdag 9 mei zichtbaar op de webshop. Vanaf dan zie je de exacte leverdagen correct staan.
We hanteren voor het retournemen van leeggoed de standaardafspraken. Wanneer de chauffeur jouw bestelling komt bezorgen, neemt hij of zij graag je leeggoed retour. Wegens de verwachte extreme volumes kun je ons helpen door het leeggoed gesorteerd en dicht bij de voordeur op de begane grond te plaatsen.
Is je leeggoed niet meegenomen, staat er een verkeerd artikel op de pakbon of is er een verkeerd leeggoedbedrag berekend? Neem dan binnen 48 uur contact op met jouw telesales. Lees hier meer over leeggoed retourneren.